Feyenoord-fans woest na aankondiging ‘historische blunder’

Foto: Feyenoord-fans woest na aankondiging ‘historische blunder’

Het leven lacht de Feyenoord-fans al een hele tijd toe, maar deze week heerste er toch behoorlijk wat teleurstelling bij Het Legioen. Men is namelijk ontsteld over de aankondiging van een nieuwe sponsor, die op de rug van het shirt gaat prijken: Prijsvrij Vakanties.

‘Prijsvrij op de rug is ontering van het Feyenoord-shirt’

CEO & oprichter Marc van Deursen reageert op de deal met Feyenoord: “We willen door middel van dit partnership niet alleen Feyenoord en Prijsvrij Vakanties & D-Reizen laten groeien, maar vooral ook van toegevoegde waarde zijn voor de Feyenoord-supporters door onder andere aantrekkelijke aanbiedingen en gave (win)acties. Het was leuk dat we in de aanloop naar dit moment al wat moois konden betekenen op verzoek van de selectie van Feyenoord 1 door een kampioensreis te organiseren.

En ook Dennis te Kloese is content: “We zijn uiteraard zeer verheugd dat Prijsvrij Vakanties en D-Reizen haar verbintenis met Feyenoord verder heeft uitgebreid. Bij dit bedrijf en de mensen die er achter zitten zie je echt een mooie groei: van supporter tot Business Seathouder, tot Business Unithouder, tot nu dan Partner in de top van onze piramide. Voor Feyenoord is de toename van het aantal partners uiteraard enorm belangrijk. Het zorgt voor een significante groei in onze commerciële omzet en maakt mede mogelijk dat wij de club verder kunnen ontwikkelen, zowel voor de mannen als de vrouwen.”

Op de sociale media is men echter allerminst blij met de deal:

Wint Feyenoord de Champions League?

*Odds zijn onderhevig aan verandering.

Eens met deze Twitteraars?

  • Ja
  • Nee
763+ Votes

Lees meer

Deel op sociale media:

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie