FC Utrecht neemt noodgedwongen radicaal besluit

Foto: FC Utrecht neemt noodgedwongen radicaal besluit

FC Utrecht heeft na de interlandperiode een andere hoofdsponsornaam op het shirt staan. Vanwege het samengaan van T-Mobile Nederland en Tele2, verandert de grote ‘T’ op de tenues in de naam ‘Odido’.

Nieuwe shirts FC Utrecht

Tijdens de eerste wedstrijden van het voetbaljaar waren de spelers van FC Utrecht nog te zien in de shirts met T-Mobile erop. De wedstrijd tegen Feyenoord was echter de laatste keer dat deze shirts gebruikt werden. Voorlopig is het onbekend hoe de nieuwe tenues van de Domstedelingen eruit komen te zien.

Enthousiasme over nieuwe sponsornaam

Vele supporters kochten intussen de shirts van dit seizoen. Deze fans wil de club de komende periode tegemoet komen. Vanaf 15 september hebben zij namelijk te mogelijkheid om in de FC Utrecht Fanshop of bij de fysieke retailers een nieuwe versie te halen, waarop de juiste sponsornaam te zien zal zijn.

“We zijn trots op deze nieuwe stap in onze samenwerking met FC Utrecht”, stelt Onno Rip namens Odido. “We vinden het belangrijk dat mensen ook offline met elkaar verbonden zijn en willen daarom onze klanten inspireren en stimuleren tot meer beweging, afleiding en echt contact. Het hoofdsponsorschap van FC Utrecht sluit daar naadloos bij aan.”

Ook algemeen directeur Thijs van Es van FC Utrecht is tevreden: “We zijn er buitengewoon trots op dat Odido haar merk de komende periode onder meer door het hoofdsponsorschap van FC Utrecht van naams- en inhoudsbekendheid wil voorzien. Odido staat evenals FC Utrecht voor verbinding, dus de match is ook nu weer snel gevonden.”

Lees meer

Deel op sociale media:

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen| Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie